Oprogramowanie softor.erp
– Domy pomocy społecznej – Finanse i księgowość



Księgowość

Niezwykle intuicyjny i w pełni zgodny z wymogami ustawy o rachunkowości moduł. Pełna integracja oraz synchronizacja danych z pozostałych modułów systemu bez konieczności ich ponownego wprowadzania. Wbudowany moduł controllingu, budżetowania, pełna ewidencja środków trwałych oraz wyposażenia niskocennego. Podczas rejestracji dokumentów pracownicy mają do dyspozycji gotowe wzory księgowań oraz kartoteki kontrahentów znacznie automatyzujących prace. Program umożliwia prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży oraz zakupu towarów handlowych, środków trwałych i innych artykułów oraz usług. Dzięki aplikacji, personel na bieżąco śledzi rozrachunki z kontrahentami, kontroluje zaległe płatności, automatycznie generuje paczki bankowe. Moduł maksymalnie upraszcza pracę działu księgowego dzięki dostosowaniu systemu do specyfiki branży sanatoryjnej i rehabilitacyjnej.

Księgowość

Kadry i płace

Elektroniczna rejestracja i rozliczenie czasu pracy, potwierdzenie obecności, ewidencja wyjść i delegacji, urlopów oraz szkoleń. W pełni automatyczne liczenie zasiłków chorobowych, średnich urlopowych, dodatków do płacy minimalnej i innych zmiennych np. zajęcia komornicze. Synchronizacja danych z pozostałymi częściami systemu. Współpraca z oprogramowaniem Płatnik ZUS wraz z integrowaną kontrolą poprawności danych. Możliwość prowadzenia ewidencji wyjść i wejść pracowników w wybranej technologii (karty zbliżeniowe RFID lub system rozpoznawania twarzy).

Kadry i płace

Raporty

Rozbudowany system raportowania i analiz pozwala w łatwy sposób analizować i optymalizować pracę całego ośrodka. Użytkownicy mogą wybierać z pośród ponad 600 gotowych wzorów. W odróżnieniu od standardów rynku IT przygotowanie dedykowanych raportów pod Klienta jest usługą bezpłatną w ramach obowiązującej umowy. Zapewnia to pełne dostosowanie rozwiązań do zmieniających się wymagań nie generując dodatkowych kosztów.

Raporty

Elektroniczny obieg dokumentacji

Moduł zapewnia szybki, kompleksowy i skoordynowany przepływ dokumentów w całym ośrodku. Ten składnik systemu umożliwia do założonej sprawy z danym wątkiem, przydzielenie użytkowników, którzy zapoznają się ze sprawą zgodnie z ścieżką służbową, określenie roli jaką zajmuje dany członek personelu uczestniczący w sprawie oraz określenie stanów pośrednich sprawy. Personel ma możliwość edycji statusu sprawy według nadanych uprawnień, akceptacji oraz dodawania swoich zmian i komentarzy. Jednocześnie zintegrowany system wiadomości umożliwia natychmiastową komunikację między wybranymi osobami jak i grupami użytkowników również na urządzeniach mobilnych.

Elektroniczny obieg  dokumentacji

strefa.pracownika.pl

Portal strefa.pracownika.pl dostępny dla pracowników z dowolnego miejsca – pełna wymiana informacji między pracownikiem a firmą o urlopach, aktualnych dyżurach, zwolnieniach oraz zdarzeniach losowych wraz z możliwością przesłania w formie elektronicznej dokumentacji potwierdzającej zaistniałą sytuację. Ponadto Zarząd oraz osoby decyzyjne w firmie mają możliwość podglądu oraz akceptacji bieżących dokumentów w formie elektronicznej wraz z ich pełnym opisem.

strefa.pracownika.pl

Współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym

Rozwiązania softor.pl to kompletne systemy stanowiące podstawę funkcjonowania nowoczesnych placówek w każdym z jej działów. Jeżeli natomiast w kwestiach finansowo księgowych korzystacie Państwo z usług firm trzecich lub z dedykowanych rozwiązań nasze oprogramowanie zapewnia możliwość importu i eksportu danych między najpopularniejszymi w Polsce programami księgowymi. W przypadku dedykowanych rozwiązań na podstawie dostarczonej przez Państwa informacji jesteśmy w stanie stworzyć odpowiednią możliwość wymiany danych.

Współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym