Oprogramowanie softor.erp
– Hotel – Hotel



Kuchnia

Moduł Kuchnia to aplikacja dedykowana urządzeniom mobilnym przedstawiająca dane istotne dla personelu kuchni każdego ośrodka. Aplikacja pozwala na wgląd w ilość gości przewidzianych na dany posiłek, a w połączeniu z modułem elektronicznej ewidencji gości wchodzących na stołówkę zawartym w oprogramowaniu softor.erp, pozwala przede wszystkim na wgląd w bieżącą ilość osób przebywających i przychodzących na stołówkę wraz z rozbudowanymi statystykami. Informacje generowane przez aplikację Kuchnia są stale aktualizowane, odzwierciedlając bieżącą sytuację na stołówce i pozwalając personelowi odpowiednio reagować np. przez sprawniejsze przygotowywanie, wydawanie posiłków i uzupełnianie wszelkich braków, co przekłada się także na zwiększenie komfortu pobytu każdego gościa.

Kuchnia

Rezerwacja

Dział rezerwacji zapewnia pełną obsługę zarówno klienta indywidualnego jak i zorganizowanych grup. Dla wygody użytkowania zastosowano kolorową siatkę graficzną, na której umieszczono wszelkie niezbędne informacje. Przejrzyste ikony wskazują na aktualny stan rezerwacji, rodzaj i wyposażenie pokoju wraz z ilością miejsc. Klienci mogą rezerwować pobyt telefonicznie lub przez stronę internetową. Dzięki udostępnionemu API, hotel może dostosować wygląd strony rezerwacji do własnej identyfikacji wizualnej. System automatycznie nalicza zaliczkę w zależności od rodzaju wybranego typu pobytu. Po wpłacie zaliczki Klient otrzymuje automatycznie e-mail wraz z potwierdzeniem rezerwacji oraz niezbędnymi informacjami. Dodatkowo otrzymuje opcjonalną kartę do wydruku z kodem kreskowym który posłuży mu do wjazdu na parking hotelowy (zanim otrzyma kartę RFID przy pierwszym pojawieniu się w obiekcie).

Rezerwacja

Rezerwacja online

Moduł stworzony został w celu usprawnienia działań związanych ze sprawdzaniem wolnych terminów i ich rezerwacją internetową przez samego Klienta, co odciąża pracowników recepcji. API dostępne dla hotelu przygotowane jest do implementacji na stronie internetowej  umożliwiając dostosowanie w pełni układu i wyglądu podstrony z rezerwacją do identyfikacji wizualnej hotelu. Na stronie Klienci mają do dyspozycji schemat przedstawiający dostępne pokoje w danym terminie wraz z opisem. System sam oblicza cenę za pobyt przedstawiając wymaganą zaliczkę. Na tym etapie eliminowany jest udział pracowników którzy do tej pory musieli udzielać informacji klientom na temat dostępnych terminów i cen.

Rezerwacja online

SSD POS

System Sprzedaży Dotykowej usprawnia obsługę baru, restauracji, kawiarni oraz punktów usługowych. Informacje przekazywane są na bieżąco, co znacznie skraca czas przyjęcia i realizacji zamówienia. System umożliwia otwieranie rachunków indywidualnych, grupowych, rachunku dla stolika oraz przenoszenia ich. Płatności mogą być przekazywane na indywidualne konto gościa w systemie, gdzie będzie mógł opłacić je w późniejszym terminie, np. przy rozliczaniu pobytu w recepcji. Rachunki można rozdzielać na dowolną liczbę płatników co jest szczególnie pomocne podczas obsługi dużych grup zorganizowanych.

SSD POS

Gastronomia

Rozwiązania w zakresie żywienia przyśpieszają tworzenie jak i ułatwiają zarządzanie recepturami, daniami czy posiłkami w pełni zgodnie ze stanami magazynowymi i założonym budżetem. Indywidualne życzenia Klientów dotyczące rodzaju diet są synchronizowane i automatycznie zostają uwzględnione w procesie przygotowania posiłków. Program pozwala na korzystanie z szablonów jak i tworzenie własnych kart dań i receptur w zautomatyzowanym procesie. Moduł umożliwia obliczanie i optymalizacje kosztów imprez okolicznościowych, bankietów, spotkań biznesowych. Moduł w pełni współpracuje z modułami: Magazyn, POS i  księgowym.

 

Gastronomia

Magazyn

Umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej z uwzględnieniem dowolnego systemu rozliczania podatku VAT (niepodlegający odliczeniu, rozliczany proporcją, w pełni odliczany). W tym module prowadzone są kartoteki magazynowe z możliwością wglądu w historię przychodów i rozchodów. Moduł daje możliwość korzystania z różnorodnych magazynów z uwzględnieniem ich specyfiki (żywieniowy, sprzętu sportowego, gospodarczy itp.). Jest w pełni synchronizowany z modułem żywienie, systemem sprzedaż jak i modułami finansowo-księgowymi co zapewnia pełną synchronizację danych w czasie rzeczywistym.

Magazyn

Sprzedaż

Moduł ten gwarantuje wystawienie dokumentu sprzedaży w kilka sekund. Automatyczne generowane faktur, paragonów, rozliczenia faktur, opłat za pobyt, zabiegi, parking, posiłki, salę konferencyjną oraz pozostałe usługi. Dzięki pełnej automatyzacji wystawiania procesu  liczba obsługiwanych osób przez kasę w danym czasie wzrosła trzykrotnie. System sam monitoruje i informuje na bieżąco o zaległych płatnościach gości za pomocą systemu ikon.

Sprzedaż

Konferencje

System zapewnia pełną obsługę imprez organizowanych na terenie hotelu od momentu rezerwacji i planowania poprzez cały przebieg wydarzenia wraz z przygotowaniem noclegu, sal, posiłków i atrakcji aż po rozliczenie z organizatorem i uczestnikami.

Konferencje

Ewidencja czasu pracy

System rejestracji czasu pracy pozwala na optymalne planowanie oraz kontrolę rzeczywistego czasu pracy przez co możemy efektywnie zarządzać dostępnymi zasobami personelu. Raporty umożliwią weryfikacje obecności pracowników w planowanych godzinach oraz przygotowanie zestawienia spóźnień i nadgodzin. Elektroniczny system rejestracji czasu pracy pozwoli także na wyeliminowanie papierowych list pracowniczych. Ponadto umożliwia automatyczne naliczenia dodatków oraz nadgodzin. Weryfikacja czasu pracy może odbywać się za pomocą dedykowanych urządzeń  – czytników kart RFID czy czytników biometrycznych np. systemu rozpoznawania twarzy.

Ewidencja czasu pracy

Ewidencja Sprzątania

Moduł Ewidencja Sprzątania to aplikacja dedykowana urządzeniom mobilnym. Ułatwia zarządzanie personelem sprzątającym przy jednoczesnym wzroście wydajności pracy. Bez konieczności bezpośredniego kontaktu z pracownikiem, zarządzający przekazują wszelkie informacje o zadaniach czekających na wykonanie w danym budynku i pokoju wraz z zaleceniami i indywidualnymi życzeniami gości. Co istotne odbywa się to na bieżąco podczas np. wymeldowania się kolejnych gości dzięki czemu personel wie które pokoje mogą zostać już przygotowane na przyjazd kolejnych gości a które są jeszcze zajęte. Personel sprzątający ma dostęp do podglądu zadań na dany obiekt i pokój wraz z listą kontrolną do potwierdzenia z możliwością złożenia do nich odpowiedniego komentarza. Moduł może być synchronizowany z modułem ewidencji czasu pracy co pozwala na kompleksowy podgląd dnia pracy pracownika na podstawie którego możemy przeprowadzić szereg analiz.

Ewidencja Sprzątania

Usterki

Moduł Usterki to aplikacja dedykowana urządzeniom mobilnym. W sposób podobny do Ewidencji Sprzątania umożliwia zarządzanie personelem technicznym wraz z pełną kontrolą nad realizacją zleconych zadań.  Aplikacja pozwalająca na zdalne odbieranie, komentowanie oraz oznaczanie wykonanych zgłoszeń o usterkach występujących na terenie ośrodka. Moduł ten zdecydowanie usprawnia i organizuje pracę przy zachowaniu pełnej kontroli. Użytkownik ma zdalny dostęp do wszystkich bieżących zadań oraz wiedzę na temat tego kto je zgłosił oraz gdzie należy je zrealizować.

Usterki