Data publikacji: 28 maja 2024


Opis stanowiska:

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkowników – Helpdesk. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego naszych klientów.

Zakres obowiązków:

  • zdalna, telefoniczna i mailowa obsługa klienta,
  • współpraca z zespołem programistów,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem.

Kogo szukamy?

Poszukujemy osób skrupulatnych, otwartych na rozwój, z dużymi zdolnościami interpersonalnymi.

Wymagania:

  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • wysoka kultura osobista,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • chęci do nauki,
  • obsługa komputera w środowisku Windows,
  • znajomość podstaw obsługi pakietu biurowego Microsoft Office.

Oferujemy:

  • udział w rozwoju oprogramowania ERP dla branży medycznej i hotelowej,
  • służbowy sprzęt niezbędny do pracy (laptop, telefon itp.),
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
  • wyjazdy integracyjne,
  • satysfakcję z współtworzenia produktów, które wspierają naszych klientów w codziennej pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres email: info@softor.pl.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”