Data publikacji: 28 maja 2024
Opis stanowiska:
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkowników – Helpdesk. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego naszych klientów.
Zakres obowiązków:
- zdalna, telefoniczna i mailowa obsługa klienta,
- współpraca z zespołem programistów,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem.
Kogo szukamy?
Poszukujemy osób skrupulatnych, otwartych na rozwój, z dużymi zdolnościami interpersonalnymi.
Wymagania:
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- chęci do nauki,
- obsługa komputera w środowisku Windows,
- znajomość podstaw obsługi pakietu biurowego Microsoft Office.
Oferujemy:
- udział w rozwoju oprogramowania ERP dla branży medycznej i hotelowej,
- służbowy sprzęt niezbędny do pracy (laptop, telefon itp.),
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- wyjazdy integracyjne,
- satysfakcję z współtworzenia produktów, które wspierają naszych klientów w codziennej pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilne zatrudnienie.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres email: info@softor.pl.
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”